Firma Manta – pełen profesjonalizm

Kolega mnie poprosił czy nie pomogę mu zainstalować pad do grania w komputerze jego siostrzeńca z systemem Windows 98. Zgodziłem się a jako, że nie za bardzo się udało, mimo moich usilnych kombinacji, napisałem w jego imieniu do producenta. Zamieszczam poniżej przebieg rozmowy bo jest naprawdę warty uwagi – ot czysty przykład „biznes po polsku”.

Najpierw ja:

„Witam. Kupiłem swojemu siostrzeńcowi pada do gier Manta Dragon (GamePad USB MM801). Niestety pad nie działa, ani na dołączonych do niego sterownikach, ani na żadnych ściągniętych z Państwa strona a także z forum. Pad jest wykrywany w systemie Windows 98 jako urządzenie do gier jednak nie można zainstalować żadnego sterownika wyskakuje błąd wejścia/wyjścia. Pad działa poprawnie pod WinXP.”

Po dwóch dniach czekania dostaje w końcu odpowiedź:

„Prawdopodobnie nie jest zainstalowany sterownik portu USB płyty głównej.”

Mimo, iż napisałem, że pad jest wykrywany przez system Windows, czyli port USB musi działać, Serws wie jednak lepiej. Cóż ciągnę dalej temat:

„Tak jak napisałem: Pad jest wykrywany w systemie Windows 98 jako urządzenie do gier jednak nie można zainstalować żadnego sterownika wyskakuje błąd wejścia/wyjścia. Sterowniki USB jak i wszystkie inne są najnowsze ściągnięte ze strony producenta płyty głównej. Co najdziwniejsze system zachowuje się dokładnie tak samo (błąd I/O) zarówno z podłączonym jak i odłączonym padem.”

No i znowu dostaję kolejną „złotą myśl serwisu Manta”:

„W takim razie prosze spróbować ściągnąć sterownik z naszej stronki.”

Po stylu wypowiedzi mam wrażenie, że rozmawiam z gimnazjalistą, który zakupił „neostradę dudek” i sobie dorabia po lekcjach ;)

Ze zniecierpliwieniem czekam na kolejną „złotą myśl serwisu Manta”.

UPDATE: No i brak kolejnego maila. Serwis firmy Manta uznał chyba, że jestem … no właśnie to mnie ciekawi a nie chce mi się do nich dzwonić ani ponownie wysyłać maila bo i tak nic ciekawego nie usłyszę. Reasumując stwierdzam, że nie ważne jak się napisze do serwisu i tak odpowiedzą to samo a jak zgłębiasz temat to Ciebie zwyczajnie ignorują. A nie mówiłem „biznes po polsku”

One comment

  1. Zbyszek

    Witam
    Kupilem 2 pady MM809 i nie stety mają poważna wade , przyciski pękają w środku tz. styki
    Druga wada to z eobudowa pęka i rosypuje sie co powoduje kaleczenie rąk u dzieci.
    Czy można dostać czści wymienne ??

Skomentuj

