Multibank i wpłatomat – przestrzegam!

Od dwóch lat jestem klientem i przyszedł pierwszy zgrzyt i chyba czas na zmianę banku. Podniesienie opłat jakoś tak przeszło niby, że coś tam oddadzą jak się spiszesz no nie ważne. Historia z wpłatomatem uświadomiła mi kompletną ignorancję banku i totalne nieposzanowanie klienta. No to zacznę od początku.
W piątek rano podjechałem przed pracą do wpłatomatu aby wpłacić pieniądze na konto. Godzina 7.45 wpłacam pieniądze i wpłatomat pomielił, pomielił i wywalił „Awaria modułu gotówkowego” wypluł karteczkę i oddał kartę. Dzwonię na mlinię i Pani mnie poinformowała, że oczywiście takie rzeczy się zdarzają i że wpłatomat może po godzinie sam zaksięgować pieniądze albo jak przyjdzie obsługa banku to zresetuje wpłatomat i może wtedy a jak nie to proszę zadzwonić. Coś czułem, że to tylko pobożne życzenia ale cóż było mi robić. Sprawdzam o godzinie 10.00 pieniędzy brak. Dzwonię na mlinię i inna Pani mi mówi, że trzeba złożyć w takim razie reklamacje i totalnie bezdusznym głosem rzuca od niechcenia, że bank rozpatrzy ją w 10 dni!!! W tym momencie osłupiałem i po prostu nie mogłem w to uwierzyć. Po krótkiej wymianie zdań Pani dorzuciła, że takie reklamacje idą w pierwszej kolejności i że w ogóle to jest zewnętrzna firma do obsługi wpłatomatu etc etc.
Kilka szczegółów. Kartka z wpłatomatu ma godzinę 7:56 a ja w pracy byłem o 7:54 (odbijam się kartą) więc ewidentnie godzina jest nie ta. Potwierdzenie zgłoszenia reklamacji dostałem dzisiaj (sobota) na maila o godzienie 9:49 czyli lekko licząc 20h albo lepiej.
No i na koniec kilka moich uwag. Uważam, że skoro multibank postawił wpłatomaty a za wpłaty w banku kasuje to chyba procedura w wypadku awarii i odzyskania pieniędzy powinna trwać góra kilka godzin a nie iść jako zwykła reklamacja – jest to po prostu kpina i brak poszanowania pieniędzy klientów, z których przecież się bank utrzymuje. Rozumiem jeżeli to by był bankomat trudno przeboleje i pójdę do innego ale to jest wpłatomat czyli całkiem inna usługa. I tak mnie zastanowiło co by było jakby akurat te pieniądze miały iść na spłatę KK – rozumiem, że „przyjazny świat finansów” bez zastanowienia dowaliłby wszystkie kary a rozpatrzenie reklamacji poszłoby zaraz za reklamacją z wpłatomatu bo tamta ma podobno wyższy priorytet.

Generalnie bank stracił w moich oczach wszystko co do tej pory wypracował a Stigma nie ma na razie na koncie swoich pieniędzy bo to jemu miałem je przelać hłe hłe. Dlaczego te śmiechy. Jak to mówi stare przysłowie „Lepiej się śmiać niż płakać” i tego się trzymam.

4 comments

  1. xbartx

    U nas w ZG jest tylko jeden wpłatomat dla MultiBanku. Z tego co poczytałem na usenecie to nie ja jeden tak wpadłem. Wniosek o założenie konta w mbanku już czeka. Obsług pewnie tak samo do kitu ale przynajmniej nie ma opłaty za konto więc nie ma się co łudzić i tak opcja mi lepiej pasuje.

Skomentuj

