Reflektor

193.0.122.201 i jakieś 8MB synchronicznie tak – takie hotel lubię najbardziej, właśnie udało mi się łyżeczkę załatwić więc mogę sobie w spokoju kolacje zacząć konsumować danio i jogurt śliwkowy ze zbożem zagryzane grześkiem – cóż za przewrotnie diabelska kombinacja alpejska, jutro znowu mnie czeka podróż warszawskim metrem no i później PKP czyżby kolejna przygoda? zobaczymy, acha jakiś dwie godziny temu jak wróciłem ze sklepu stwierdziłem, że w moim pokoju nie ma łyżeczki więc udałem się do baru, rano na śniadaniu były tam miłe i sympatyczne panie, wchodzę patrzę na kuchnię a tam dwóch panów jak to się mówi „oszronionych” to ja pytam grzecznie czy nie mogę pożyczyć łyżeczki na chwilę bo nie mam w pokoju a chciałbym to zjeść i pokazuję swoje mega zakupy (danio, jogurt, grzesiek) a w tym momencie mi pan dojebał (tak to najtrafniejsze określenie) takim tekstem po którym szybko musiałem się obrócić, żeby po prostu pana nie opluć jak parsknę śmiechem, a poszło mniej więcej coś takiego „my nie pożyczamy łyżeczek, kto to widział jakby tak każdy chciał sobie pożyczyć a poza tym to jest moje narzędzie pracy” od razu przychodzi mi na myśl takie powiedzenie że „śmieszność hańbi bardziej niż hańba” dlatego starajmy się o tym pamiętać!

2 comments

  1. TULA76

    mogę ci pożyczać na wypady mój scyzoryk z widelcem i łyżeczką i oczywiście nożykiem i jakimiś przedziwnymi otwieraczami

    całe chamstwo się do tej wawy zjechało i tak zostało

  2. ryszard23

    Hiehie txt jak z dobrego filmu z przelomu lat 70/80. Ustroj sie zmienil, mentalnosc pozostala ta sama. Gdzie jest pan Bareja (lub jakis dobry nastepca) sie pytam!?!?!?!?! Wczoraj mialem dobra pogadanke z moimi ukochanymi emerytami na temat milosciwie nam panujacego fuhrera i jego brata udajacego prezia.Ech klimat dysputy w stylu odpowiedzi tego pana.

Skomentuj

