Reflektor

Ewkę po 3 dniach leczenia gdzie wydawało się, że już jest ok dzisiaj tak grypa dowaliła, że z ponad 39 zalega cały dzień w łóżku a ja mam psychozę, że jestem też chory mimo, że nie jestem a może jednak jestem? się okaże, nie ma to jak dobrze tydzień otworzyć – wiadomość od kolegi, który prawdopodobnie miał horror szoły „cze ty śniło mi się, że napisałem na Ciebie donos do SB i IPNu”, w pracy chwilę zmagałem się z laptopem Acer opiszę to w osobnym poście ale ze wstępnego rozpoznania raczej przestrzegam przed tą „firmą” a w sprawach około komputerowych mniej więcej wiem co mówię przynajmniej taką mam nadzieję, jedno zdjęcie dostałem z takim opisem oto (pisownia oryginalna): „koleś wjechal na rynek w gliwicch autobusem wyszedl przed autobus i ryknoł ze to jego marzenie by wjechać autobusem na rynek i jutro jedzie do Irlandii i ma to wszystko w dupie i sobie poszedł. Ale sie zwijałem . A najlepsze teraz : to był autobus lini 710 co jeździ do carrefura i byl nabity ludźmy na maxa. Niezłego mieli zwisa” oby w nowym kraju też udało mu się spełniać marzenia! zresztą nie tylko jemu tego życzę.

Skomentuj

