Reflektor

basen z rana jest lepszy niż śmietana – tak podobno mówią starzy górale a im można wierzyć skoro potrafią sobie siekierą ukasiać to i owo, sezon rowery został otwarty na budziku wyszło 41 km grzenia piwo zamiast wypić to do odry, ja lampkę zgubiłem co jest ewidentnym potwierdzeniem, że „klątwa grzeni” działa a predator na moście nie mógł prosto jechać mimo, że walnął tylko kubusia 0,33l, dzisiaj startuje nowy operator od jednokomórkowców i podobno ma to odmienić tylko nie wiadomo jeszcze co i czy na pewno, kolejne osoby na wiosne zmieniają województwo co mnie smuci ale cóż takie czasy, a ja dalej pracy nie mogę zmienić i tak myślę, że jak mi się uda to normalnie się z tego szczęścia napije ;)

Skomentuj

