Reflektor

długi „W” w końcu musiał odpuścić i zakończyć swoją działalność na ten rok, właśnie wróciłem z wizji lokalnej sztucznego oświetlenia przy ulicy „W” i powiem, że wygląda elegancko, natomiast nie mogę pojąć tego, że niektórzy ludzie, w chwili kiedy żużlowcy są już na ostatnim wirażu, ostatniego okrążenia podczas ostatniego wyścigu, zaczynają biegnąć w kierunku wyjścia tak jakby dostali telefon, że im ktoś samochód kradnie – po cholerę jechać gdzieś własnym autem, żeby później odstawiać takie hece, pojąć nie mogę?! na wyjeździe za to inną akcję przeprowadzić musieliśmy, twierdza Kłodzko, zacna budowla i jestem pełen podziwu dla kunsztu budowniczych, najlepsze, że takich budowli jest jeszcze w Polsce bez liku co mnie bardzo cieszy, ale powróćmy do meritum, zwiedzamy twierdzę i wchodzimy do jednej z sal a tam między zdjęciami starego i nowego Kłodzka stoi komputer – jakiś starszy model z niemieckim (sic!) Windowsem 98, zaglądamy a tam na tapecie „750 lat Gorzowa Wielkopolskiego” brrrr normalnie skandal, ktoś się dopadł i stworzył takiego brzydala, nie dosyć, że tapeta wykonana brzydko i na kolanie to jeszcze napis, który nie licuje, decyzja jednoznaczna – trzeba to zmienić, niestety Pani opiekująca się tą częścią ma nas na oku, cholera czym my się tak z tego tłumu wyróżniamy, podczas wychodzenia lekko zostałem z tyłu i miałem fart, bo ktoś zagadał Panią opiekunkę a ja cofnąłem się do środka i sprawdziłem, czy da się zadziałać – okazało się, że tak, więc podszedłem jeszcze raz sprawdzić gdzie jest Pani – jest dobrze, szybka akcja i usunięcie feralnej tapety oraz stworzenie wygaszacza 3D z napisem ‚!!! FALUBAZ !!!’ – tak zrobiłem to przede wszystkim dla dobra turystki ;)

– Marian, ściągnij tę czapkę żydzie, jak jesz obiad!
– Nie musze ściągać, ja mam na panieńskie Golke

2 comments

  1. ryszard23

    hehehehehehehehehe, zielonogorski haking na ziemi wroga hehehehehe!!!!!!!!

    czy marian ma jeszcze wiecej takich tajemnic??? hiehiehie

Skomentuj

