Znowu robią zdjęcia do google maps

Tak sobie dzisiaj piątkowy wieczór spędzam w domu, a w drugim pokoju z telewizora festiwal Opole naciera na cały kwadrat. Patrzę przez okno, ocho! widzę, że Google szykuje się znowu do sesji zdjęciowej, więc ja też cap za aparatos i zacząłem próbować jak tu im zdjęcie zrobić.

Zaczęło się normalnie czyli od ustawienia sprzętu

02.jpg

po czym za chwilę zaczęły się pierwsze próby naświetlania i pomiaru natężenia światła

05.jpg

03.jpg

oraz pierwsze próbne zdjęcia coby sprawdzić czy przysłona i czas naświetlania jest dobry

04.jpg

06.jpg

no i zaczęli trzaskać fotki

07.jpg

08.jpg

bez lampy błyskowej też – ciekawe na jakim iso?

09.jpg

a później wyniki ich pracy możemy oglądać na maps.google.com ;)

PS Niektóre fotki nie są zbytnio wyraźne bo trochę mi zajęło zanim opanowałem aparatosa.

4 comments

  1. xbartx

    Na początku robiłem na predefiniowanym ustawieniu „Night”, ale radził sobie tak sobie, więc ustawiłem na manuala i robiłem na iso 800 i 400. Jak klikniesz na foto to pokaże się w pełnej wielkości – ściągnij sobie i popatrz w jakimś programie do danych, które są zawarte w EXIF – tam będzie jakie iso etc.

Skomentuj

