Reflektor

dzisiejsze kręcenie dało mi się mocno we znaki, oj dawno taki sterany nie wróciłem a żołądek to miałem przyssany do kręgosłupa i ssał niemiłosiernie, chłopaki dosyć dobre tempo zapodali i cóż było robić, trzeba się było trzymać peletonu, jako że technika rusza do przodu zacząłem testować przemiszczanie się z laptopem, oczywiście podłączony do sieci, aktualnie wypad na rubieże ogranicza się do mojego kwadratu, ale zaczynam poważnie myśleć nad 12″ i może jeszcze nad jakimś PDA już stricte do zadań czysto specjalnych, wczorajsza wizyta na dworcowej ulicy przyniosła pewną jak na razie drobną konkluzję – ciekawe kiedy zacznie się sprawdzanie w telefonach zainstalowanego softu pod względem jego leganości – nie chodzi mi tutaj o to że potępiam piractwo lub temu podobne herezje, raczej interesuje mnie aspekt czysto techniczny i taki przykład przychodzi mi do głowy:
– Dzień dobry, policja poproszę dowód osobisty lub jakiś inny dokument tożsamości i telefon komórkowy
hłe hłe

Skomentuj

