Reflektor

niedzielna przejażdżka rowerowa a także dzisiejsza, do tego basen i parę długości w szybkim tempie i mamy elegancki reset; w tym tygodniu mam zdecydowanie podwyższony poziom pecha a do tego jeżeli tylko napiszę coś więcej w mailu to dostaje w odpowiedzi, że się burze, rzucam i obrażam – muszę chyba zacząć pisać do „Kasi z Bravo”; co do fenomenu związanego z pierdolcem zwanym potocznie „nasza-klasa” powiem to jasno i wyraźnie po raz ostatni – ja-sie-tam-qr-wa-nie-za-pi-sze! koniec-kropka męczy już mnie temat a że wyłączyłem gg to telefon nawet miałem :/ naprawdę można by się lekko opanować z tą euforią, bo wychodzi na to, że jak się chce kogoś namierzyć to wystarczy się na naszej klasie zalogować – niech tam może od razu na głównej zrobią wyszukiwarkę po PESELach albo nazwiskach i tylko czekać jak się pojawią (a może już się pojawiły) fotki i dane jakiś tajniaków, agentów ABW, WSI, kontrwywiadu etc no normalnie ręce opadają, czy w dzisiejszych czasach prywatność i dane osobowe nie mają już dla Was żadnych wartości? no qrwa bez przesady! nie załamujcie mnie do reszty!!!

2 comments

  1. SerweR

    ale bart nikt nikogo nie zmusza aby tam podawał swoje dane. jeżeli jacyś tajniacy sami się odkrywają świadczy o tym że nie powinni pracować tam gdzie pracują. ja tez tam sie nie zapisuję bo nie widzę powodu a poza tym pan gąbka jest nie do przejścia;] (wiem bo agata siedzi na naszej klasie), pozdr

  2. xbartx

    Ja wiem Panie Serwerze, ale chodzi mi o całokształ. Tylko patrzeć jak się zacznie przeczesywanie naszej klasy przez windykatorów, łowców pracowników etc etc no już nie wspomnę jakby komuś się udało wjechać od tyłu i skopiować bazę. Tak jakby się bliżej przyjżeć to zastosowań dla naszej klasy można znaleźć bez liku. Nie przerabiano tam jeszcze phishingu, spamu i prono, no ale wszystko przed nami hłe hłe. Myspace też mówił, że sobie poradzi ;)

Skomentuj

