Reflektor

cholera tyle ostatnio się dzieje, że nie mam kiedy wrzucić testów swoich nowych sprzętów, ale obiecuje że już za chwileczkę, już za momęcik się poprawię, dla tych wszystkich, którzy bardzo się ucieszyli, że jest Schangen i nie ma już granic czyli teraz można sobie spokojnie do DDR pojechać, bo mnie na granicy nie wyblokują – teraz to już może nas złapać polska policja, więc nawet nigdzie nie trzeba jechać! wczoraj byłem na niezłej rozmowie w sprawie pracy – myślałem, że takie rzeczy to się działy w późnych latach ’90 ale jak widać znowu żyłem sobie w błędzie hłe hłe, no i powoli zaczęła machina się kręcić tylko czekać na phish, robaki, virusy i inne precjoza jakie zaserwuje nam niedługo N-K – cóż taka jest niestety teraz cena popularności

Skomentuj

