Przeniesienie numeru telefonu

Ostatnio zaliczyłem przenoszenie numeru, więc podzielę się kilkoma uwagami. Przechodziłem z Plusa do Play (z abonamentu na pre-paid), więc złożyłem dyspozycję u nowego operatora a on już miał się o resztę zatroszczyć i rzeczywiście tak było. W między czasie (jako, że miałem abonament musiałem czekać 30 dni wypowiedzenia) zadzwoniła do mnie Pani z Plusa z pytaniami dlaczego się wyprowadzam i takie tam, i czy ona może coś zrobić abym zmienił zdanie. Po krótkiej rozmowie okazało się, że chce mnie wpakować w kontrakt na 24 m-c, dając zupełnie gratis, do jakiegoś tam telefonu, kilkanaście albo kilkadziesiąt darmowych minut. Grzecznie odmówiłem, bo uważam iż abonament w większości przypadków to nieporozumienie a płaci się dosyć dużo, poza tym Plus, w mojej opinii, to jeszcze amatorstwo. Samo przełączenie odbyło się w ustalonym dniu i bez większych zgrzytów. Plus wyłączył mój numer około 20.30 a następnego dnia rano około 7.00 mój telefon zalogował się poprawnie do sieci Play. Dlaczego Plus wyłączył tak szybko? Mając na uwadze kwestie techniczne i nie tylko wydaje mi się, że czas jest do przyjęcia (chociaż mogę się mylić i powinno to trwać o wiele szybciej – jeżeli tak to proszę mnie poprawić). W porównaniu do tego co opisuje ten użytkownik (mbank mobile), to można powiedzieć, że u mnie to był moment! Z moich obserwacji numer został prawidłowo przeniesiony i rozgłoszony, dlatego też nie mam problemów z niedochodzeniem jakiś smsów, albo z kłopotami dodzwonienia się do mnie. W nowej sieci jak na razie opłaty spadły mi o około 40-50% a dzwonię mniej więcej tyle samo. I oby tak zostało.

2 comments

  1. ryszardXXIIIelektroniczny

    Ja bym dyskutowal co do tego ze abonament to nieporozumienie. Kiedys zrobilem symulacje i wyszlo mi ze dzwoniac w prepaid tyle ile dzwonie w abonamencie moje wydatki podskoczylyby o okolo 100 pln. Wiecej do pomyslu przejscia na pre-paid nie wracalem Co do twojej emigracji to niezly z ciebie farciarz hehe.I to jeszcze do playa – to juz wogle jest niesamowite bo ta siec to jedna wielka amatorka, musza jeszcze troche popracowac nad soba. Slyszalem opowiesci o braku dostepu do nr przez pare dni bo ktorys z operatorow cos pochrzanil (i najczesciej byl to play).

  2. xbartx

    Ja wiem czy na kontrakcie jest tak tanio? Przykładowo teraz w Play – doładowujesz za 100 PLN masz do wygadania 150 PLN (zakładam, że przez miesiąc tak jak w kontrakcie) czyli 150/0,49 = 306 minut do wszystkich jak leci – jak dla mnie to już ilość nie do przebycia. W innych simplusach czy tam „tak takach” już tak może tanio do wszystkich nie ma, ale są za to pakiety do rozmów w sieci i też to wychodzi na miesiąc grosze. Aczkolwiek lubię właśnie Play za to, że jest jedna, w miarę tania stawka, do wszystkich i nie muszę się zastanawiać do kogo dzwonię etc. Jak na razie niczym mi nie podpadli specjalnie, więc jest gitara.

Skomentuj

