Rycerze? Ułani?

Dzisiaj zero przedruków wyłapanych z gazet tylko osiedlowa historia z życia wzięta. Oto jakiego maila otrzymałem dziś od Franka, który jednocześnie jest autorem tego odcinka:

„i niech mi ktos powie ze na naszym osiedlu jest nudno
oto jakis stary dziad (ułan! po tysiąckroć ułan! przyp. autora), który chciał zjechac tylem ze schodów i to jeszcze czym POLONEZEM–no myslałem ze jebne fikolka ze smniechu–potem go wpychali”

Mi to jeszcze w sumie do szczęścia brakuje aby ktoś sprawdził i dorzucił, że kierowca ma ze dwa promile, bo reszta się zgadza – prawdziwie polski i swojski samochód czyli Polonez Borewicza, fantazyjny pomysł jak zjeżdżanie tyłem, samochodem osobowym a nie terenowym, po schodach z pasażerkami. Chociaż z drugiej strony dzisiaj jest taki upał, że wszystko do głowy może przyjść. Było nie było Polska to piękny kraj.

Ułan

One comment

Skomentuj

