Firma aster to tani naciągacze – ciekawe jak będzie z UPC

Jak w tytule, powtórzę jeszcze raz – aster to tani naciągacze po stokroć.  Specjalnie aster piszę z małej litery, bo nie mam dla nich za grosz szacunku i poważania. Ostatnio przyszło mi przedłużać umowę z aster na internet+tv. Miła Pani przedstawiła mi ofertę i skroiła ją tak, aby wyszło to dla mniej najkorzystniej (w momencie podpisywania umowy oczywiście) i tutaj mogę mieć do niej pełne zaufanie i bynajmniej nie mam do niej żadnych pretensji. Przychodzi płacić pierwszy rachunek patrzę w niego a tam jakieś dziwo o nazwie „helpdesk” za 11 zł/m-c. Hmmm a to skąd? Patrzę do swojego przedłużenia umowy, nic takiego tam nie mam. Zaglądam do kolejnej faktury i „helpdesk” wisi w najlepsze. Idę z umową do konsultanta, odczekuję swoje w kolejce, bo trzeba dodać, że u tanich naciągaczy z aster, bardzo tęsknią za kolejkami jak za PRLu. Przez telefon nic się nie da załatwić a na maile to rzadko kiedy, ktoś w ogóle odpowie. Dostałem się na audiencję i co się okazało? Ten pieprzony, zupełnie mi niepotrzebny, „helpdesk” dostałem „gratis” podczas poprzedniej umowy na internet. Teraz najlepsze – jako, że podpisywałem umowę na początku października, to jak usłyszałem, Pani mogła jeszcze nie widzieć, tej usługi „helpdesk”, przypisanej do mojego konta w ich systemie ale jakbym umowę podpisywał na końcu października, to już by było widać. Pomijam już fakt, że czas wypowiedzenia, dla jakiejś usługi „helpdesk”, to bodajże 30 albo 45 dni – ręce opadają. No ale jeżeli ma się do czynienia z tanim naciągaczem, to nie ma się co w sumie dziwić. Na początku miesiąca wiadomo, że nie widać, bo wtedy okres wypowiedzenia się dłużej pociągnie i więcej kasy się z klienta ściągnie. No i bulę przez prawie 3 m-c, za coś czego nigdy nie chciałem i wydawało mi się, że nie mam. Oczywiście jest moim błędem za zawierzyłem tanim naciągaczom z aster a nie sam wszystko przeglądnąłem podczas podpisywania umowy (w zasadzie musiałbym wertować poprzednią umowę z przed dwóch lat). Także proszę uważać, bo aster ma jeszcze kilka sztuczek w ofercie – jak np wciskanie nr komórkowego albo internetu mobilnego, który też trzeba odpowiednio szybciej wypowiedzieć, bo inaczej przy przedłużaniu umowy hop siup wskoczymy na standardową opłatę i płacimy tanim naciągaczom z aster.

Ostatnio UPC zakupiło tanich naciągaczy z aster, więc ciężko mi powiedzieć jak będzie teraz i co mnie oraz innych klientów aster czeka ale mam wrażenie, że już gorzej być nie może. Oby!

Skomentuj

